Veelgestelde Vragen

We geven antwoord op een aantal vragen die vaker worden gesteld. Staat uw vraag er niet bij, of is het antwoord onvoldoende of niet duidelijk? Neem gerust contact met ons op!

Verzendkosten
Hoeveel verzendkosten worden er in rekening gebracht? 

Bij een verzending binnen Nederland zullen er bij een besteding vanaf € 75,00 geen verzendkosten in rekening worden gebracht. Bij een besteding van minder dan € 75,00 zullen wij € 7,00 in rekening brengen. Uw winkelmandje zal bij een bestelling automatisch naar een waarde van € 0,00 verzendkosten overgaan indien de totale bestelwaarde meer is dan € 75,00. Voor Duitsland en België geldt een grens van € 100,00. Boven dit bedrag worden geen verzendkosten in rekening gebracht. Blijft de bestelling onder deze waarde dan wordt er € 10,00 in rekening gebracht.

Verzending
Met welke vervoerder werken jullie?

Wij verzenden met verschillende bedrijven. Dit is afhankelijk van de grootte van de bestelling. Bij een bestelling tot 36 flessen krijgt u uw bestelling aangeleverd via DHL. Bij grotere hoeveelheden leveren wij deze persoonlijk af, of met een vervoerder van grotere partijen. In het laatste geval kunnen wij niet zeggen hoe laat op de dag uw zending wordt geleverd. Er moet op de afgesproken dag daarom iemand aanwezig zijn, om de zending in ontvangst te nemen! Wij zijn altijd in staat uw zending te traceren, zodat wij u ten alle tijden over uw zending kunnen informeren.

Levertijd
Wanneer kan ik mijn bestelling in ontvangst nemen?

Ons streven is met 2 werkdagen te verzenden. Besteld u op bijvoorbeeld op dinsdag, dan kunt u de bestelling donderdag of vrijdag in huis hebben. Wij zijn natuurlijk wel afhankelijk van onze vervoerders en uw aanwezigheid op het opgegeven adres.

Bij bestellingen met een betaling vooraf verzenden wij uiterlijk binnen 2 werkdagen nadat wij de betaling hebben ontvangen.

Bij samengestelde geschenkpakketten of bij flessen met persoonlijke etikettering, zullen wij de levertijd in onderling overleg bepalen.

Ander afleveradres
Kan ik een ander afleveradres opgeven, dan het factuuradres?

Dat kan. Eenmaal in het bestelproces, krijgt u bij stap 2 de mogelijkheid een afwijkend afleveradres in te voeren. U kunt bij het veld opmerkingen een tekst opgeven die wij op een kaart overnemen en bij de bestelling voegen.

Afhalen
Kan ik mijn bestelling ook afhalen? 

Ja natuurlijk kan dat. Kiest u in het bestelproces voor afhalen, dan laten we u via een mail weten wanneer uw bestelling klaar staat. 

Tekst bij bestelling / Persoonlijke boodschap
Ik wil graag een persoonlijke boodschap toevoegen aan mijn bestelling. Kan dat?

Dat kan. Eenmaal in de bestelling kunt u de tekst invoeren in het veld opmerkingen (stap 2). Wij zullen deze tekst op een kaart overnemen en bij de bestelling voegen.

Assortiment
Ik zoek een wijn die niet op de site staat, kunt u die leveren?

Ondanks dat wij hebben geprobeerd een zo uitgebreid en breed mogelijk assortiment samen te stellen, is het heel goed mogelijk dat de wijn of het geschenk dat u zoekt niet op onze site staat. Neem dan contact met ons op. In veel gevallen kunnen we u toch leveren of een alternatief bieden.

Geschenk samen stellen
Ik wil graag een geschenk laten verpakken of samenstellen. Kan dat? 

Dat kan. U kunt dit op twee manieren doen. Bestel de losse onderdelen en geef bij de opmerkingen (stap 2) bij het bestelproces aan dat het om een geschenk gaat. Wij zullen het voor u verpakken en samenstellen. U kunt ook contact met ons opnemen, zodat we een passende aanbieding kunnen doen!

Ruilen / Retourneren

Het kan altijd gebeuren dat u niet tevreden bent over het geleverde artikel. Dit kan diverse oorzaken hebben. Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat het pakket en de inhoud zijn beschadigd of dat u per ongeluk verkeerd heeft gekozen.

Neem altijd even contact met ons op, als u niet tevreden bent! Wij zorgen dan voor een passende oplossing! Dit kan bijvoorbeeld een omruilactie of een retourzending zijn.

Neem wel altijd binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling contact met ons op. Bij een afgesproken retourzending krijgt u het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van het pakket terug gestort. De retourzending zijn voor uw rekening en risico, tenzij is vastgesteld dat het probleem is ontstaan door onze nalatigheid of fout.

Bij een tweede levering, brengen we altijd onze standaardverzendkosten in rekening, tenzij, zoals eerder gezegd de fout door onze nalatigheid is ontstaan.

Betaling
Op welke manieren kan ik betalen?

Dit kan op verschillende manieren. U kunt voor de veilige mogelijkheid van betaling via Credit Card, Ideal of Bancontact kiezen. U betaald dan direct via uw eigen bankrekening en binnen uw eigen veilige bankomgeving. Tevens kunt u kiezen uit een betaling vooraf op rekening en contantbetaling bij ophalen.

Bij bestelling van wijnen met persoonlijk etiket zullen we altijd een betaling vooraf vragen.

© 2013 - 2024 MiVino - Wijnen & Geschenken | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel

Om deze webwinkel te bezoeken moet u 18 jaar of ouder zijn.